sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Ce se afla in portfardul meu?

Azi m-am gandit sa va arat produsele pe care le port mereu in portfardul din geanta mea.Acestea sunt produsele mele "must have" fara de care foarte rar ies din casa.
Eu sunt adepta machiajului super natural si poate de aceea imi e suficient un portfrd atat de mic.
Nu port cu mine fond de ten,corector,pudra,blush ,bronzer din simplul motiv ca pentru mine e suficient daca le aplic dimineata inainte sa plec.
Portfardul acesta e preferatul meu.E atat de dragut si e suficient de mare pentru tot ce-mi trebuie.
In el se afla:

                                       
-elastice de par,niciodata nu poti sa ai prea multe
-oglinda compacta Giordani Gold de la Oriflame
-un mini demachiant Yves Rocher
-fard de pleoape mono Avon in nuanta "chestnut".Poza nu reflecta perfect culoarea,e un maro-auriu foarte foarte frumos si e perfect pentru un machiaj rapid al ochilor
-mascara Maybelline The Falsies Flared,o minunatie
-creion dermatograf pentru ochi Very Me Double Trouble in nuanta "night glow".Este un creion 2 in 1 cu o parte neagra si una alb/crem.Pentru zi folosesc partea crem iar pentru seara pe cea neagra.
-luciu de buze Avon plump  pout in nuanta "pink pucker"
-alt luciu de buze Avon de aceasta data Glazewear Shine in nuanta "slicked red"
-cutiuta Tender Care Cherry
-rujul meu preferat:Giordani Gold Jewel Lipstick  de la Oriflame in nuanta"Pink Secret",un  roz discret potrivit oricarui moment al zilei

-un mini parfum  Secret Fantacy de la Avon 
-un deodorant antiperspirant Nivea For Black and White,ca sa nu am surprize 
-o pila de unghii de la Avon pentru ca mie atunci mi se rup unghiile cand imi e mai draga lumea



 Asta e tot ce am in momentul de fata in portfard.Normal,continutul lui se mai si schimba insa destul de rar.
Atunci cand gasesc un produs care imi place si care mi se potriveste,cu siguranta il recumpar pana ma plictisesc.
In portfardul vostru ce se gaseste?



Have fun!

Un comentariu:

  1. Nu port portfard cu mine , am in geanta doar crema de maini , luciu de buze , si astazi mi-am pus un spray Playboy :) atat :)

    RăspundețiȘtergere