vineri, 11 ianuarie 2013

Review:Spray de par pentru stralucire HairX

Am primit toate coletele pe care le asteptam si sunt tare incantata de tot ce am cumparat in ultima perioada .
Zilele ce urmeaza o sa arat ce mi-am luat de la Avon si de pe un site de imbracaminte.
Azi m-am gandit sa  va povestesc cate ceva despre un produs pentru par care pe mine m-a cucerit.
Este vorba despre sprayul pentru stralucire de la HairX, Oriflame:
Am cumparat acest produs in urma cu o luna pentru ca descrierea lui suna bine:
"PENTRU CATIFELARE ŞI STRĂLUCIRE: Catifelează părul tern, îi conferă un plus de strălucire (81%*) şi hidratare fără să îl îngraşe, graţie complexului HairX Powershine. Asigură părului strălucire radiantă (79%*) şi îl face uşor de aranjat."

Despre catifelarea parului nu stiu ce sa spun, nu am observat, insa de stralucit straluceste.
Eu il aplic pe parul uscat dupa ce l-am terminat de aranjat si se vede cu ochiul liber ca da un luciu frumos, discret parului. Nu ingrasa parul,nu il lipeste, nu are nimic in comun cu un lac fixativ asa cum credeam eu initial. Eu urasc sa ma dau cu fixativ. Prefer sa ma tina buclele mai putin decat sa-mi imbacsesc parul de fixativ.
 Din fericire pentru mine,acesta e doar un ser incolor care imi face parul frumos pentru o perioada limitata de timp. Poate acesta este si singurul defect pe care l-am gasit: dupa o anumita perioada de timp(cateva ore) ii dispare efectul.
De cand il am il folosesc zilnic si sunt foarte bucuroasa ca l-am descoperit. Cu siguranta o sa il recumpar!
Produsul are 50 ml si pretul lui intreg este de 26 lei. Eu l-am cumparat la oferta cu 16 lei si pot sa spun sincer ca si-a meritat banii!



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu