miercuri, 3 aprilie 2013

Review: Crema de corp Amazonia

Buna dimi!
Au trecut cateva zile de cand nu am mai scris pe blog si deja imi era dor.
M-am tot gandit despre ce sa va povestesc azi si am ajuns la concluzia ca daca tot am luat la rand cremele de corp, sa continui cu ele.
Azi a venit randul cremei de corp Amazonia de la Oriflame sa fie analizata.
Bun, de la exterior spre interior: imi place ambalajul. Mi se pare destul de draguta cutia verde si imaginea de pe capac. 


Consistenta cremei este asemanatoare cu cea a unui unt de corp mai lejer. Crema in sine este una usoara si odata aplicata pe corp devine putin apoasa. Se aplica rapid , se intinde usor si intra foarte repede in piele.


Puterea ei de hidratare nu este wow insa e multumitoare. Mirosul cremei este foarte fresh si racoritor, potrivit pentru zilele foarte foarte calde de vara. Trebuie sa recunosc ca iarna o cam evit insa vara, dupa o zi de stat la soare este perfecta, mai mult decat perfecta.
As recumpara-o? Da!


Ati incercat-o? Va place?



Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu