miercuri, 24 iulie 2013

Favoritele lunii: Iulie 2013

Buna dragele mele!
 Ca sa evitam boom-ul de favorite care va invada in curand blogosfera, m-am gandit sa impartasesc cu voi, cu cateva zile in avans produsele care mi-au placut cel mai tare luna aceasta!  Aceste produse se adauga produselor favorite din luna iunie pe care am continuat sa le folosesc .
Poza de grup:

Produse de ingrijire:

  • Lotiune de corp Balea Hawaii Pineapple- am cumparat-o in urma cu o saptamana din DM si deja e jumate goala. O folosesc in fiecare seara dupa dus, miroase divin a ananas si hidrateaza bine pielea mea insetata. Are 200 ml si costa 7 lei. 
  • Lotiunea tonica revitalizanta Solutions de la Avon- pana acum nu i-am dat prea mare importanta insa acum o folosesc de cate ori vreau sa imi reimprospatez tenul. Chiar imi place!
Parfumuri:
  • Inspire by Christina Aguilera- am o relatie de love-hate cu acest parfum. L-am avut prima data in varianta de 30 ml, l-am consumat repede, mi-a placut, l-am recumparat in varianta de 100 ml, l-am folosit o vreme dupa care l-am urat. Acum am revenit la sentimente mai bune fata de el si o sa-l folosesc pana ce il termin insa ma indoiesc ca o sa il recumpar.
  • Moment de Bonheur de la Yves Rocher- am scris despre el si in postarea anterioara, imi place foarte tare.
Lacuri de unghii:


  •  Miss Sporty Clubbing Colour in nuanta 452( cred) - este tot o achizitie recenta de care m-am indragostit. Aceste lacuri costa acum 4 lei in Dm si eu consiser ca merita din plin. Culoarea e un portocaliu frumos neon-pastel. Ati inteles? Nu? bine!
  • Miss Sporty Lasting Colour in nuanta 485(cred)- la fel, achizite recenta, 4 lei, merita.
Produse de machiaj:

  • Unt de buze Nivea in varianta Raspberry Rose- miroase divin, hidrateaza bine buzele, ambalajul e foarte dragut, imi place mult mult mult. 
  • Trusa farduri de pleoape Oriflame in nuanta Sand & Green- o folosesc foarte des si imi place foarte tare. Este cu siguranta preferata mea dintre toate paletele si paletutele pe care le am. Puteti citi mai multe despre ea aici .
  • Anew Vitale BB Cream de la Avon- deja cred ca stiti ca iubesc acest produs. Daca nu stiati, puteti citi aici despre relatia noastra.

Acestea sunt produsele pe care le-am cautat cel mai des luna aceasta si de care prevad ca nu o sa ma despart o buna perioada de timp. Voi, ce produse favorite aveti in luna Iulie?
Astept comentariile voastre, va mai astept pe la mine si va doresc o seara minunata. Eu merg sa-mi fac o punga de popcorn si ma pun sa vad cel mai nou episod din PLL.
 Urmariti serialul?




Have fun!

2 comentarii: