miercuri, 6 noiembrie 2013

Review: Oja Power Shine Palladium

Din clipa in care am zarit in brosura Oriflame noile oje Power Shine Palladium am stiut ca macar una trebuie sa fie a mea. Am ezitat totusi  sa le iau pe toate pentru ca swatchurile din brosura erau prea frumoase ca sa fie adevarate. Din fericire m-am inselat!
Am purtat deja de doua ori aceasta oja si m-am gandit ca este momentul potrivit sa va spun cateva cuvinte despre ea.



  • Dintre nuantele disponibile mi-am ales "Reflectiv Silver" si sunt mai mult decat incantata de alegerea facuta.
  • Sticluta e micuta si draguta iar oja este una holografica care arata super pe unghii.
  •  Pentru a obtine culoarea din sticluta e nevoie de doua straturi.
  •  Eu am purtat-o fara base sau top coat si a rezistat 3-4 zile, ceea ce e bine. 
  • Singurul lucru care nu ma incanta este ,dupa cum am spus si in haul, cantitatea mica de produs. Oja are 5 ml si costa 15 lei.
 Punand in balanta totul, pot sa spun ca iubesc oja Power Shine Palladium si o recomand cu incredere tuturor doamnelor si domnisoarelor care doresc ca manichiura lor sa nu treaca neobservata.


Ce parere aveti? Va place?




Have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu